Webp express kullanıyorum, onu tavsiye edebilirim.
Son bir yıldır yeni projelerde AVIF'e geçiş yapmayı düşündüm, çok daha düşük boyutlu. Yanlız çoğu cihaz (güncel işletim sistemleri kullanmayan) desteklemiyor diye biliyorum, bir yıldan fazladır durumu araştırmadım, bakmak lazım.