KNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ohoo hocam sen daha temeli bilmiyon ki. tebliğ yoksa hiç bişi olmaz. bende ne güzel girdim konuya heyecanlı heyecanlı alfabenin A harfinden başlattın bizi
ozaman kuran da çelişki olur Allah adaletli deniyor fakat ozaman bende kabile üyesi olsaydım bedavadan herşeyi yapardım keyfime bakardım insan eti yerdim ama sınanmam diyemez miyiz , sandığınız kadar basit bi açıklaması yok bu durumun