Merhaba ben de aynı durumdayım blog açmak istiyorum ama kafamda bu fikri analiz edince hevesim kırılıyor. Çünkü gözlemlediğim şu ki ; reels ve benzeri hızlı tüketilen içerikler odaklanma kapasitesini ciddi oranda azalttı. Kimsenin uzun uzun yazı okuyacak odağı yok. Zaten eskiden akıllı telefonlar yokken bilgisayarı açar herşeye ordan bakılırdı, şimdi bilgisayar açan yok artık ve küçücük ekrandan yazı okumak keyifli değil. Genelde insanlar telefonu eline kafa dağıtmak için alıyor o da ayrı konu. Bir diğer sebebi de yapay zeka bence. Hazır bilgi istediğini sor anında sana aktarsın. Neden zahmet edip aşartırma yapıp biri blog yazısı okusun ki. Benim de hala hevesim var ama sanırım bu işi hobi amaçlı yapacaksan mantıklı ya da sosyal medyan olacak insanlar seni tanıyacak bloguna öyle gelecek. Bunlar benim düşüncelerim sadece. Başka biri belki aksini düşünüyodur.