firatatalay34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam maazallah, bu duruma haksızlık demek bile sakıncalı olabilir
Herkes mevcut durumu ve yaşantısına göre sorgulanacak, değerlendirilecektir hocam.
benim haksızlık demem sakıncalıysa , herkes mevcut yaşantısına göre değerlendirecek demeniz daha sakıncalı çünkü kuranda yaratıcıyı inkar etmenin kalıcı cehennemde yanacağı söyleniyor

beyinne suresi 6.ayet

“Şüphesiz inkâr edenler—kitap ehli olsun, müşrikler olsun—cehennem ateşindedirler. Orada ebedî kalacaklardır.”