Aman hocam maazallah, bu duruma haksızlık demek bile sakıncalı olabilir

Herkes mevcut durumu ve yaşantısına göre sorgulanacak, değerlendirilecektir hocam.
benim haksızlık demem sakıncalıysa , herkes mevcut yaşantısına göre değerlendirecek demeniz daha sakıncalı çünkü kuranda yaratıcıyı inkar etmenin kalıcı cehennemde yanacağı söyleniyor
beyinne suresi 6.ayet
Şüphesiz inkâr edenlerkitap ehli olsun, müşrikler olsuncehennem ateşindedirler. Orada ebedî kalacaklardır.