Ben de Müslümanım, elhamdülillah. Bilginin gitmediği yerler, nasıl ergenlik çağına erişmemiş insanlar sorgulanmayacaksa o insanlar da sorgulanmayacak diye okumuştum. Benim aklıma yatmayan bir durum olsa da alimler böyle söylemiş.