SemihCAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam selamlar, geçmiş olsun.
Maalesef bizim milletin yapısında var bu; yüzüne güler, arkandan konuşur. Sen ağzınla kuş tutsan da bahane bulacak adam çok. O yüzden hiç "ben nerede yanlış yaptım" diye kendini yiyip bitirme.
Seni aşağı çekmeye çalışanları sessizce hayatından çıkar, yoluna bak. En büyük cevap başarın ve mutluluğun olur.
Allah iyilerle karşılaştırsın.
teşekkür ederim