Hocam selamlar, geçmiş olsun.
Maalesef bizim milletin yapısında var bu; yüzüne güler, arkandan konuşur. Sen ağzınla kuş tutsan da bahane bulacak adam çok. O yüzden hiç "ben nerede yanlış yaptım" diye kendini yiyip bitirme.
Seni aşağı çekmeye çalışanları sessizce hayatından çıkar, yoluna bak. En büyük cevap başarın ve mutluluğun olur.
Allah iyilerle karşılaştırsın.