Konu
İnsanlar sebepsiz yere benden nefret ediyor
10-02-2026, 14:34:31
#3
Harunn
Hocam hiçbişey yapmadıysan onlarda sorun vardır. Muhatap olma kimseyle gerekirse. Ne kadar iyi olsanda yaranamazsın insanoğluna. Bir hatayla en kötü sen olursun.