Hocam geçmiş olsun, hiç canını sıkma. Maalesef bu zincir mağazaların çoğunda personele "herkes potansiyel hırsızdır, nefes aldırmayın" baskısı yapılıyor, işgüzarlık tamamen.
Seninle, tipinle veya duruşunla alakalı değil yani durum; onların profesyonellikten uzak tavrı. Keşke çöpe atmasaydın, o parayı hak etmeyen onlardı çünkü. Bir daha böyle bir şey olursa dik dur, "Hayırdır bir sorun mu var, niye peşimde geziyorsunuz?" de geç.
Kendini üzüp hırpaladğına değmez, unut gitsin.