Berbat bir his olduğunu anlayabiliyorum fakat bazen bizim algılarımız da bize olanları farklı hissettirebiliyor. Kendinize dert etmek yerine size öyle gelebilmiş olacağı ihtimaline de yoğunlaşıp boşverin. Velev ki size öyle gelmedi yine de boşverin sonuçta onların tavrı da kişisel olarak aslında size değil muhtemelen genel yaşanan durumlardan dolayı birçok kişiyi gözlemek gibi bir emir falan almışlardır ya da kendi aralarında kararlaştırmışlardır yaşadıkları maaş kesintilerinden ötürü kayıp ürünlerde. Bir daha o mağazaya adım atmazsınız olur biter kendinizi o kadar üzmeye hiç değmez gerçekten.