Merhaba,

Yakın zamanda daha belirgin bir durumu farklı bir açıda yaşadım.

Kredi kartımdan hesabımdaki parayı çekemediğim için şube içerisindeki gişeyi kullanmak durumunda kaldım.

50TL var dedi yetkili şaşkınlıkla bakarak, evet dedim ben de, karttan çekilemediği için buradan almak durumunda kaldım.

Yüksek bir tutar çekseydim ki, aynı şubeden farklı bir zamanda bu durum da meydana geldi, aynı tepkiyi vermeyeceklerdi.

Alışıyoruz ve boşverin diyip geçiyoruz.

Saygılarımla.


https://www.youtube.com/watch?v=xFAvk1Ehdfk