Siz niye kötü hissediyorsunuz ki ?

Bizde kasiyer işi yaptık, yorgunluktan yüzümüzün düştüğü zamanlar da oldu. Birisi gelip bizi silkelediği zaman da "kusura bakmayın" diyebildik. Hatta birisi bana direk "bir sorun mu var da demişti "

insanların önyargılı olduğunu düşünmekte aslında bir önyargı sebebidir. Ben budurumla karşılaşsam "iyi misiniz ?" diye bir soru sorardım. Havada gergin bir ortam varsa ufak bir hal hatır bile ortamı yumuşatır.

bknz: must4f4topal üyesine, alışveriş yaparken suratsız insanlardan nefret ediyormuş Ben böylelerini çok gördüm. İşi düştüğünde de "Kolay gelsin yardımcı olabilir misiniz acaba ?" diye yanınıza gelir.