Geçmiş olsun hocam ama orada sizde ne oluyor gibisinden tavır sergileyip aldıklarınızı bırakıp çıkabilirdiniz. Nefret ederim alışveriş merkezlerinde mağazalarda veyahut herhangi bir yerde suratsız insanlardan. Sanki biz zorla yaptırıyoruz o işi. Sevmeyebilirsin ama yapıyorsan da düzgün yap ya da hiç yapma yani ne bu saçma tavırlar insanları anlamak çok zor.