Dün avmye laptop için soğutucu almaya gidicektim ama önce mr.diy adlı mağaza girdim 2-3 tane sticker alayım dedim mağazaya girer girmez arkadan 2-3 tane mağaza çalışanı arkamdan gelmeye başladı 600 TL'lik bir alışveriş yaptım Kasiyer bana o öyle bir bakış atıyordu resmen sanki birşey çalmişim gibi bakılıyodu bana o an o kadar kötü hissettimki kendimi resmen kendimden şüphelendim hayatımda 1 kere olsun yanlışlıkla sakız bile calmamiş bir insan olarak bu durumu yaşadım ve hala kendimi çok kötü hissediyorum mağazadan aldıklarımida çöpe attım soğutucuda almadım. Gece 2-3 kadar bunu düşünerek ağladım neden ben diye bilmiyorum ya şu ön yargılı insanlardan nefret ediyorum.