Merhaba r10, kripto yatıımı olanların durumu nasıl biraz solana vardı yandı bitti kül oldu. Toparlar diye ellemedim. Sizce ne zaman toparlar. Ve bugün bir miktar ödeme alacağım sizce solana mı almalıyım btc olarak mı yoksa usdt olarak falan mı en az kayıp hangisinden olur?