Valla sene 2011 ayakkabı imalatında çalışıyorum, bizim patron bana ısrarla çayı soğuk suyla demletiyor. çalışanlar hiç beğenmiyor ama patron soğuk suyla demlemekte ısrarlı şimdi moda oldu soğuk suyla demlemek o zamanlar bizde çaycılık yapıyorduk ve hep kaynar suyla demlerdik çay mis gibi olurdu. şimdiki çaylar bozuk bana sorarsanız. su bile bozuk olabilir