onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah isteyene çok daha fazlasını versn diyelim biz. Çekemeyene de yapacak bir şey yok. Paket satış ölü bir sektör oldu artık ama olay organiklikte aslında. Organik farklı bir sektörde olsaydım inanılmaz şeyler olabilirdi belkide.
katılıyorum bende daha önce yaptım sonra lisansı sattın, php bir yazılım yaptım, kendi kendine tüm sağlayıcılardaki apileri tek panelde toplayabiliyor, fiyat artığını ayrı bir sekmede görebiliyorsun değişik meğişik farklı birşey bol bol başarı ve satışlar dilerim sana