sana katılıyorum. nazar demeyelim de çekemeyenler diyelim, ve bu forumda oldukça fazla
Allah isteyene çok daha fazlasını versn diyelim biz. Çekemeyene de yapacak bir şey yok. Paket satış ölü bir sektör oldu artık ama olay organiklikte aslında. Organik farklı bir sektörde olsaydım inanılmaz şeyler olabilirdi belkide.