Selamlar, bir proje üzerinde çalışmaya başlayacağım kendim yazacağım. ama içinden çıkamadığım bir konu var, banka hesabıma ya da ibanıma diyim gelen havale ya da eft lerin içeriklerini nasıl okuyabilirim bunun yöntemi ne? Yani sisteme kendi hesabımı ekleyeceğim, bana bir havale ya da eft geldiğinde bana bildirim gelecek ve içeriğini sistem okuyabilecek. bunun bir yolu var mı?