merhaba,

benzer bir sorunu yakın zamanda bende yaşadım. eski modem çoklu cihaz bağlantısını kaldıramıyor ve stabil çalışamayınca cihazları ağdan düşürüyordu. dediğiniz gibi bir iki cihaz sorunsuz iken aynı ağdaki başka cihazlarda kesinti oluyordu.

sorunu access point alarak çözdüm. alalı 1 aydan fazla oldu sanırım tüm cihazlar kesintisiz bağlanıyor kesme kopma donma yaşanmıyor.