Protex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu dışı siz eskişehire taşındınız diye hatırlıyorum, sevebildinizmi buraları?
soğuğu dışında gayet güzel soğuktan çok gezemedik ama gayet güzel özellikle insanlarını çok sevdim