Merhaba. Evde kablolu bağlantı yok, telefon-bilgisayar hepimiz kablosuz kullanıyoruz.

Ben masaüstü bilgisayarıma wifi adaptör taktım, çok memnunum. En ufak bir kesinti vb yok.
Arada bir eşimin dizüstü bilgisayarından film izleyelim diyoruz, filmin ortasında donup ekranın ortasında bir şey dönmeye başlıyor.

Aynı internete bağlıyız, modem yakın ve full çekiyor.
Benim telefon da, bilgisayar da sorunsuz çalışıyor. Eşimin telefonunda da bilgisayarında da bu kopma oluyor.
Bu sorun nedendir, nasıl düzelir?