Regush Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar, iş yerinde yaptığımız çaylar ne kadar şeker atarsak atalım ağızda ekşimsi acı bir tat bırakıyordu, yeni bir method bulduk, bu seferlik ücretsiz aktarıyorum
  • Demliğe kişi sayısına göre minimum 3 kaşık çay ekleyin
  • Sonrasında demliğin yarısına buz gibi su, diğer yarısına ise kaynar su ekleyin
  • 15-20 dakika bekledikten ve demlendikten sonra afiyetle için, çaydaki ekşi ve acı tadın gelme sebebi muhtemelen çayı kaynar su ile yapmamızmış, herkese bu methodu öneririm, çayın gerçek tadını alıyorsunuz
Not: Eğer çayın biraz soğuk olması sizi rahatsız etmeyecekse komple soğuk su ile de demleyebilirsiniz.

Rakı sek içilir videosu geldi aklıma
Not aldım, her gün illaki çay içiyorum, bir deneyeyim hocam. Sağ olasın. 😅