yetkili servis doğrulaması olduğu halde mi sistemleri atlatma yiyeceğim hocam? Gerçekten alır mı sistemleri atlatmaya? Panel manuel olarak iki defa incelemeden geçti bir de.
Arkadaş haklı maalesef askı atabiliyor, şu sıralar İstanbul'un en büyük yetkili servisi bile reklam açmakta zorlanıyor, kendilerine hesap satıyorum düzenli olarak