Merhaba hocalarım bir sorum olacaktı yeni tv aldık tvyi açıp kapadığımızda sürekli google tv ekranı geliyor ben direkt tvye girmesini istiyorum varsayılanın tv olmasını istiyorum sürekli çıkış yapmakla uğraşmak istemiyorum ayarlardan uğraştım bulamadım bilen varsa aydınlatırsa sevinirim şimdiden teşekküler