siz kullanıyormusunuz ? olumlu bulduğunuz yönler nedir ?
Tabii esenhaber kullanıyorum aktif bir şekilde. Çok memnunum. Sadece ya benim hostingimden ya da temadan kaynaklı biraz hız sorunu yaşıyorum. Ama iyi bir optimizasyoncuyla o da halledilebilir. özetle memnunum.