Merhaba dostlar, iş yerinde yaptığımız çaylar ne kadar şeker atarsak atalım ağızda ekşimsi acı bir tat bırakıyordu, yeni bir method bulduk, bu seferlik ücretsiz aktarıyorum

- Demliğe kişi sayısına göre minimum 3 kaşık çay ekleyin
- Sonrasında demliğin yarısına buz gibi su, diğer yarısına ise kaynar su ekleyin
- 15-20 dakika bekledikten ve demlendikten sonra afiyetle için, çaydaki ekşi ve acı tadın gelme sebebi muhtemelen çayı kaynar su ile yapmamızmış, herkese bu methodu öneririm, çayın gerçek tadını alıyorsunuz

Not: Eğer çayın biraz soğuk olması sizi rahatsız etmeyecekse komple soğuk su ile de demleyebilirsiniz.
Rakı sek içilir videosu geldi aklıma
Bi an başlığı görünce çay demleme methotu ? 99tl ? baya düşündüm