güncelleme:
Azönce tamircimi aradım görüştük 18.000 işçilik kendisinin alacağını 15.000 rektefiyecinin alacağını duruma göre parçalarında 15-20k tutacağını toplamda 50-55k masraf çıkacağını söyledi
bende düz 50 vereyim ne yapıyorsan yap dedim anlaştık o şekilde.
18,000 işcilik biraz fazla gibi geldi bizim burda genelde max 15 e çikar işcilik