ben çay ocağından marka ile çay alıyorum ihtiyar

şaka bir yana, kaynar su ile direkt çay demlenmesini bizzat önermiyorum. ılık veya soğuk su ile demlenen çayın dem alma süresi uzun fakat lezzeti bir o kadar kadifemsi oluyor. naçizane fikrim bu yönde