Merhaba dostlar, iş yerinde yaptığımız çaylar ne kadar şeker atarsak atalım ağızda ekşimsi acı bir tat bırakıyordu, yeni bir method bulduk, bu seferlik ücretsiz aktarıyorum
  • Demliğe kişi sayısına göre minimum 3 kaşık çay ekleyin
  • Sonrasında demliğin yarısına buz gibi su, diğer yarısına ise kaynar su ekleyin
  • 15-20 dakika bekledikten ve demlendikten sonra afiyetle için, çaydaki ekşi ve acı tadın gelme sebebi muhtemelen çayı kaynar su ile yapmamızmış, herkese bu methodu öneririm, çayın gerçek tadını alıyorsunuz
Not: Eğer çayın biraz soğuk olması sizi rahatsız etmeyecekse komple soğuk su ile de demleyebilirsiniz.

Rakı sek içilir videosu geldi aklıma