Hocam kronik olma sebebi bence çok fazla sök tak yapılıyor olmasından olabilir. Ben yaşamadım çok çıkarmıyorum sabit oynuyorum. Distribütörün garanti karşısındaki tutumu daha sıkı olur sonuçta marka o firmayı kendi temsilcisi seçiyor. Diğeri ise al sat yapan bir firma. Bilgilerim bu kadar hocam 🙂
Çook teşekkür ederim, sağolun hocam