Hocam 3 yıl önce ithalatçı garantili aldım herhangi bir problem yaşamadım o kadar fiyat farkına gerek yok bence
Teşekkürler hocam bilgi için
Banada çok gerek yok gibi geliyor ama kronik olarak analog kolların bozulma durumu varmış bu tür durumlarda distribütör ve italatçı garanti tutumları ne oluyor onunla ilgili bilgisi olan varmı ?