Merhaba hocam ben 6 yıl önce kendi çapımda başladım ilk başta çok kötüydü sonra işler gelmeye başladı müşteriler beni yönlendirerek sonuca ulaştım gerekirse 50 revize yaptım ama yaptım.
Onun dışında her gün tasarım yaptım. Tasarım yapmadığım gün hala yok. Ondan sonra geliştirdikçe düzenli müşteriler oluşmaya başlıyor zaten
https://www.behance.net/premiumdizayn