Gece konu açmıştık, tamamen ücretsiz vermek adına sizlerin taleplerini görmek adına, fakat nedense Multi konu sayılıp kapatıldı. Sanki kötü bişey yapıyor veya ısrarla satış konusu açıyor gibi... Ki ücretsiz bir hizmet bile olsa aynı konu değil, talep toplama konusu idi. Bu Sebepten Ötürü ücretsiz verilmesi fikrindan vazgeçilmiştir. Satışına bu hafta içinde başlanacaktır. Herkesin bilgisine. Talepleriniz için teşekkür ederiz