JaGGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Program indirme sitemiz için yeni bir logo tasarladık. Sizin gözünüzden nasıl göründüğünü merak ediyorum. Eleştirileriniz ve önerileriniz çok değerli, fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?

Alttaki font italic değil de normal olsa daha hoş olabilirmiş