ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi akşamlar r10 ailesi 600.000TL yatırım yapacağım en çok hangi banka faiz getirisi veriyor vereceğiniz bilgiler önemli teşekkür ederim.
Paranızı faize yatırmayın ana paranız enflasyon karşısında değer kaybediyor.