insanlar türkiyeyi nasıl güzelleyebiliyor anlamış değilim. adaletin, özgürlüğün olmadığı bir ülke nasıl avrupa ülkeleri ya da amerikadan daha güzel olabilir. bugün sokakta yürürken, sırf tipinizi beğenmedi diye birisi size saldırıp, sizi sakat bıraksa, hiçbir ceza almayacak ya da en fazla bir kaç ay yatıp çıkacak. siz de sakat kaldığınızla kalacaksınız. ya da attığınız bir tweet ya da gönderi, milli güvenligi tehdit ettiği için veya halkı kin ve düşmanlığa tahrik suçundan içeri girebilirsiniz. oldu da depremde bütün ailenizi kaybetseniz, konunun araştırılması 500 bin tl maaşın yetmediği milletvekilleri tarafından reddedilecek. bu ülkenin neyi diğer ülkelerden daha iyi? boş ve gereksiz milliyetçilik kadar boş iş yok gerçekten