Psikoloj ile psikiyatr ayrımını yaparak gidin derim hocam.

Biri doktor, diğeri sohbet eden biri olarak ele alalım. Psikiyatr'ın verebileceği ilaçlar sizi tabiri caizse maymuna çevirebilir. Bu nedenle başlangıçta psikolog'la konuşmanızı öneririm.

Eğer ki intihar girişimi yada bunun gibi şeyler hayal ediyorsanız ilk olarak Psikiyatr'a gitmeniz daha doğru olur. Ama Ağlama gibi eylemler oluyorsa sizin adresiniz psikolog olmalıdır.