Merhabalar. Son 1 yıldır çok zor şeyler yaşıyorum. Onun üzerine 1 haftadır ekstra ağır başka dertler çıktı. Hangi birini düşüneceğimi şaşırdım. Durduk yere ağlama hissi geliyor.
Soru1: Sizce hangi devlet hastanesinin psikiyatrı iyidir? Sanatoryuma aldım ama bilmiyorum nasıl..
Soru2: Bazıları diyor ki çok ağır etkileri var ilaçların. Bazıları intihara sürüklüyor diyor. Antidepresan kullanan bir arkadaşımda hiç öyle şeylerin olmadığını söylüyor. Kullananlar varsa etkileri konusunda yardımcı olabilir mi