CEAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 2 yıldır kullanıyorum paketim uygun şuan 345 ödüyorum tabi paket içeriği de önemli tabi
Valla bende 5+ yıldır kullanıyorum hocam, memnunumda aslında ama her türlü değiştireceğim bari diyorum başka gsm denesem mi çok kararsız kaldım 😄