wenja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu elbette daha iyi hocam. Ama biz niye hep sinirliyiz hahaha
Edit: Hocam elinde macun ikram eden bir emote tasarlasan, ya da simit uzatan falan

hocam buda simitci gibi oldu