erdem02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru söylüyorsunuz ikon kısmında çok karasız kaldım bide şöyle bişi var aklımda
Bu elbette daha iyi hocam. Ama biz niye hep sinirliyiz hahaha
Edit: Hocam elinde macun ikram eden bir emote tasarlasan, ya da simit uzatan falan