Konu
Logo Değerlendirme & Öneri
07-02-2026, 13:49:08
#7
wenja
erdem02 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
doğru söylüyorsunuz ikon kısmında çok karasız kaldım bide şöyle bişi var aklımda
Bu elbette daha iyi hocam. Ama biz niye hep sinirliyiz hahaha
Edit: Hocam elinde macun ikram eden bir emote tasarlasan, ya da simit uzatan falan