Aynı sorunları bende yaşıyorum ve aylardır 50mbps kullanırken şuan da altyapı kapasitemi bile düşürmüşler. Türk telekom yakın zamanda mahallenin yarısını fiber yaptı yarısı halen daha hüsran durumda. Ödediğim faturalara mı yanayım yoksa altyapı olarak sadece türk telekom olmasına mı yanayım....