ozizimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bakır değerlidir neden olmasın? Yatırım aracı gibi düşünebiliriz TL de tutmaktansa bakır yapsınlar gene zarar etmezler. Hurdacıya ver o bile değerinde alır.

Hocam kulceyi 6 bine satiyolar hurdacı 600e aliyo sorun bu