ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mantıklı da şuan sanırım Tr gibisi yok KENDİ ÜLKEM CANDIR vazgeçtim burda birşeyleri başarıp hakkıyla çıkarım. Gereksizlik olmasın sadece canım ülkem ah benim hakkımı elin suriyelisine olanak tanıyan ve yıllardır ev sahipliği yapan ülkem kalkınıcan şahlanıcan inş 🧿🙏🥰😂
Hocam Polonya vs yazan olmuş aman kimse öyle bir hata yapmasın eğer hayat kalitem artsın diye gidilecek tek ülke çalışmak şartı ile Amerikadır. Avrupadaki ülkeler ile kıyaslarsak en iyisi yine ülkemizdir. Kararınız gayet güzel. 🙂