Hocam ordan da kısmet belki yabancı ülke vatandaşı veya bizim insanımızdan biri ile tanışıp evlendim 🙂
Bi tane abi vardı parise gitmişti orda eşiyle tanışmıştı ve evlenmişti oturum vs almıştı.
Siz yine de değerlendirin bence hatta forumda bu konular ile ilgilenen arkadaşlar var. Gidenlerin yorumları, sosyal medya üzerinde ki işletme yorumları ve özellikle Facebook gruplarına katılarak gözlemleme yapın. En doğru kararı siz verebilirsiniz, bu kararı vermek için biraz araştırmacı olmak yeterlidir. Yorumlar düşüncenizi etkileyecektir mutlaka şimdiden yolunuz açık olsun.