yarcanhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin musadesi varsa bende konu içinde olmak istiyorum
Estağfurullah hocam son demlerim benim bir sıçrayış yaptım yaptım yapmadıysam bittim gibi birşey.

Tr de doğal yukselis ivmesi zor.

Aileden de zengin değilim diyim bir yere tutunim.

Ama biz herkesi kabul ediyorken bizi kabul eden ülke var mı? Wallahi uygun bütçe ile elimdeki sistemleri satim ve bir an önce ek iste yapim ve gecici süreliğine veda edim.

Wallahi hayat kısa ve zaman su gibi geçiyor.

Şimdi atik pratik ve hızlı iken gitmem gerek.

Yoksa evlendiricekler (((