doganouz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel olarak şirketi uzun zamandır takip ederim ve Startup konusunda devamlı zirvede bir şirket kurucusunu vs. aynı şekilde takip ediyorum yakınen fakat ne olur olmaz ülkemizde ki olaylar malum o sebeple güven konusunda siz ne düşünüyorsunuz sormak istedim. Yapacağım Amerikan borsası yatırımı için önerir misiniz yüklü bir yatırım olacak o sebeple ? Daha önce yüklü işlemler için kullanan var mıdır ?
1M TL üzerinde hesabım var 2,5 aydır kullanıyorum. Para çekmede sıkıntı hiç çekmedim. Komisyonsuz borsada işlem yapıyorum. Ayrıca 1M TL yatırımda 3 ay paranı çekmezsen AirPods Pro 3 hediyesi var.