Genel olarak şirketi uzun zamandır takip ederim ve Startup konusunda devamlı zirvede bir şirket kurucusunu vs. aynı şekilde takip ediyorum yakınen fakat ne olur olmaz ülkemizde ki olaylar malum o sebeple güven konusunda siz ne düşünüyorsunuz sormak istedim. Yapacağım Amerikan borsası yatırımı için önerir misiniz yüklü bir yatırım olacak o sebeple ? Daha önce yüklü işlemler için kullanan var mıdır ?
1M TL üzerinde hesabım var 2,5 aydır kullanıyorum. Para çekmede sıkıntı hiç çekmedim. Komisyonsuz borsada işlem yapıyorum. Ayrıca 1M TL yatırımda 3 ay paranı çekmezsen AirPods Pro 3 hediyesi var.