Maddi açıdan sıkıntımız yoksa yine de yurtdışına gitmeli miyiz? Açıkçası bu kültürü, yaşayış şeklini bir kenara atıp farklı bir kültüre geçmeyi zor buluyorum. Sıkıntıları olsa da bu ülkeyi seviyorum, para olunca da bir çok sorun çözülebiliyor sonuçta. Ha sizin gibi çok kötü bir olay yaşama ihtimalim olabilir, adalet sistemi, güvenlik gibi şeyler de var ama nedense hiç gidesim yok. Gitme imkanım var ancak bir türlü ikna olamıyorum. Burada olmayıp Almanyada olan ne olabilir ki.
Şimdi almanyada ortalama çocuk desteği vs net elime 5k geçiyor. Bana bugün türkiyeye dön 3 katını vereceğiz deseler dönmem. Kendim için değil de çocuklarım için dönmem. Hayatım düzene girdi burda.