Bende merak ediyorum. Sırf bu firma değil, diğer aracı kurumlardan işlem yapmaya bile korkuyorum o yüzden sadece banka üzerinden yatırım yapıyorum. Daha doğrusu yapıyordum şu aralar fakirim :d
Hisse aldığın zaman hisse midasın hesabında tutulmaz korktuğunuz tek şey şirketin batabileceği ihtimali olmalı