Bende merak ediyorum. Sırf bu firma değil, diğer aracı kurumlardan işlem yapmaya bile korkuyorum o yüzden sadece banka üzerinden yatırım yapıyorum. Daha doğrusu yapıyordum şu aralar fakirim :d